1 maand later... - Reisverslag uit LamaBagar, Nepal van Ingrid Pol - WaarBenJij.nu 1 maand later... - Reisverslag uit LamaBagar, Nepal van Ingrid Pol - WaarBenJij.nu

1 maand later...

Door: Ingrid/ Indira

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

14 Maart 2017 | Nepal, LamaBagar

Hallo allemaal,

Al weer een maand thuis, de tijd gaat zo snel...
Met Travel Active heb ik nog contact gehad over het evaluatiegesprek met Kevin en hij kon mij laten weten dat de problemen met Rajesh worden aangepakt en dat er al kleine verbeteringen zichtbaar zijn, goed nieuws.

Wat betreft the childrenshome: na mij zijn er gelukkig nog meer meiden als vrijwilliger heen gegaan door van project te veranderen en zij hebben zoveel geld kunnen inzamelen dat de wasmachine er ook is gekomen en nog veel meer: o.a. een koelkast, vriezer, nieuwe matrasjes en dekbedden.
Ongelofelijk hoe goed inzamelen blijkt te gaan als de gevers zeker weten dat het geld op de goede plek terechtkomt.
Iedereen ontzettend bedankt.

Wat betreft het testpakket met de wasbare luiers: dat pakket is gisteren aangekomen, ze zijn er erg blij mee.
Het zijn er "maar" 14, natuurlijk veel te weinig voor een kindertehuis met 25 baby`s maar we wilden eerst kijken of het zou lukken om het pakket vanuit China rechtstreeks naar Nepal te versturen.

Ik ga dus weer enthousiast verder met geld inzamelen voor nog meer wasbare luiers!
Mocht iemand willen doneren of een stichting, club of organisatie kennen die nog op zoek zijn naar een goed doel: NL30RABO0347894380 tnv I.S. van de Pol, ovv Luiers voor Nepal.
Heel erg bedankt iedereen, ook namens Saru en the Childrenshome.
Zij mailt mij nog bijna dagelijks en is er van overtuigd dat God hun gebeden heeft verhoord en mij op hun pad heeft gebracht.
Ze dicht mij iets teveel eer toe naar mijn mening: ik heb alleen wat reisverhalen de wereld ingestuurd en gevraagd om hulp en donaties.
Dat dit tot zes nieuwe vrijwilligers heeft geleid en veel donaties is niet aan mij te danken vind ik.....

Ingid/ Indira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, LamaBagar

Ingrid

Actief sinds 12 Jan. 2017
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 13305

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn reis naar Nepal

Landen bezocht: