aankomst Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ingrid Pol - WaarBenJij.nu aankomst Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ingrid Pol - WaarBenJij.nu

aankomst Kathmandu

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 Januari 2017 | Nepal, Kathmandu

vandaag, zondag 15 januari ben ik aangekomen in Kathmandu. Deze eerste week heb ik hier een cultuurweek en daarna ga ik naar the Childrens home, Khokana, Lalitpur. Vanaf het vliegveld werd ik opgehaald en heb zo al direct twee van de andere vrijwilligers ontmoet, we bleken prima met vijf personen en bagage in een kleine suzuki te passen.... De meeste vrijwilligers verblijven hier in the green house maar ik heb een kamer bij de familie zelf, in the white house. De maaltijden en het programma zijn in the green house.
We vormen een divers gezelschap, qua leeftijd en ook waar we vandaan komen. Met een groepje zijn we vanmiddag al op zoek gegaan naar een ATM en hebben wat boodschappen gedaan.
De wegen hier zijn nog voor een deel zand en stenen en het verkeer raast aan alle kanten voorbij met voetgangers en fietsers er tussendoor. Inclusief de bijbehorende uitlaatgassen.
Vanavond met z`n allen gegeten en iedereen gaat op tijd slapen.
De regel is dat er alleen engels wordt gesproken zodat iedereen aan het gesprek kan deelnemen. Ondanks onze verschillende achtergronden (Nederland, Duitsland, Finland, Noorwegen, UK, Australie en China) kunnen we het prima met elkaar vinden.
Zoals gewoonlijk ben ik al druk aan het fotograferen en ik ga proberen er wat bij dit verslag te krijgen...

• 15 Januari 2017 - 17:18

Janny:

Hoi Ingrid,fijn dat je goed bent aangekomen . Zal een bijzondere maand voor je worden,geniet er van.

• 15 Januari 2017 - 18:23

Sandra:

Veel plezier! Zal een indrukwekkende tijd zijn.

• 15 Januari 2017 - 18:37

Alex Buitenhuis:

Leuk. Hou ons op de hoogte!!

• 15 Januari 2017 - 18:39

Dirk Jan:

Hoi meid, wij hadden geen idee dat je daar was, we hopen dat je een hele mooie tijd hebt, hou ons op de hoogte, maar doe voorzichtig.

Lieve groetjes, Riet & Dirk Jan

• 15 Januari 2017 - 18:49

Ina :

Hi Ingrid
    Heel veel fijne tijd toegewenst , in je grote avontuur

• 15 Januari 2017 - 20:26

Ingrid :

Hoi Ingrid, wat leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Ik wens je een prachtige reis. Liefs Ingrid

• 15 Januari 2017 - 20:30

SanSylalpnam :

Lieve Ingrid,

Echt super dat je een veilige vlucht hebt gehad.
    Wij wensen je heel veel fijne dagen.
    Dankbaar werk mag en ga je verrichten. We lezen met je mee.

Liefs Ons xxx

• 15 Januari 2017 - 20:56

Gerie En Henk:

Wat fijn dat je goed bent aangekomen en goede contacten hebt.liefs van ons

• 15 Januari 2017 - 20:58

Syl:

Hallo, fijn dat je reis goed issac verlopen.
    Ik lees graag met je mee.
    Xx

• 15 Januari 2017 - 21:02

Janny:

Hai Ingrid,Fijn dat je goed bent aangekomen.Wij wensen jou een hele fijne reis toe.Wij blijven je reisverslagen volgen!
    Liefs Barend , Janny en

• 15 Januari 2017 - 21:15

Vera:

Hoi Ingrid,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Je gaat een mooi avontuur tegemoet! Ik ga je reisverslagen zeker volgen. Een hele fijne tijd toegewenst.

Liefs Vera

• 15 Januari 2017 - 21:42

Anita:

Hee Ing,.. spannend hoor! Leuk om je te volgen, heel veel succes

• 15 Januari 2017 - 22:18

Agnes:

Hoi Ingrid, wat leuk om je te volgen. Ben heel benieuwd naar je verhalen. Een hele fijne tijd! Liefs Agnes

• 15 Januari 2017 - 23:48

Ina:

Hé Ingrid
    Wat een avontuur! Leuk om op deze wijze jou te volgen...
    Hele fijne en tijd toegewenst!
    Liefs

• 16 Januari 2017 - 09:35

Jeannette:

He lieverd.
    Fijn dat je bent aangekomen....De meeste vrijwilligers in het groene huis en jij in Het Witte Huis, proficiat.
    Veel succes en we hopen snel weer wat van je te lezen. Dikke knuffel xxx.

• 16 Januari 2017 - 10:18

Gea:

Hey lieffie,
    fijn om te zien dat je de foto's nu hier kan plaatsen in plaats van in mijn what's app haha.
    Een geweldige tijd gewenst en geniet van elke minuut.
    Dikke knuffel,
    Gea

• 16 Januari 2017 - 10:17

Gea:

Hey lieffie,
    Een geweldige tijd gewenst en geniet van elke minuut.
    Dikke knuffel,
    Gea

• 17 Januari 2017 - 19:04

Tine:

Lieve Ingrid, een spannend en mooi avontuur! Geniet er met volle teugen van! Xx

• 18 Januari 2017 - 10:22

Henk En Gerie:

lieve ingrid, wat indrukwekkend allemaal ,geniet er van ,en wij genieten van je verhalen.dikkekus van ons.

• 18 Januari 2017 - 13:32

Marieke Van De Pol: